חדשות יהדות

הרב שלום ארוש בהתייחסות לפטירת נכדתו: "אנו מודים לה', התינוקת צדיקה"

יום לאחר שפייגא חנה, התינוקת בת השנה ושמונה חודשים, הובאה למנוחות עולם, חזר הרב ארוש למסור שיעורי תורה: "אנו מודים להשם", הוא אומר, "אנו חוזרים לחזק את עם ישראל"

אא

אחרי שנכדתו הובאה למנוחת עולם אומר היום הרב שלום ארוש בהתייחסות ראשונית לאירוע: "אנו מודים לה' על הכול. אנו לא מבינים כלום".

אבל כבד שרר אמש עם היוודע הבשורה הטרגית - נכדתו של הרב, פייגא חנה בת השנה ושמונה חודשים, נהרגה בתאונת דרכים ואילו שאר בני המשפחה נפצעו, כאשר הם היו בדרכם חזרה מההילולה של הבבא סאלי. עוד נודע כיאביה של הפעוטה, בנו של הרה"צ ארוש, הרב שמעון, מאושפז במצב קשה וכן כלתו, דניאלה, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, מאושפזת במצב בינוני, וכמוהם גם שתי הבנות הנוספות של הזוג.

מוקדם יותר סיפר פרמדיק של מד"א על הרגעים הראשונים בהגעתו לאירוע: "עובר אורח רץ אלינו לניידת טיפול נמרץ כשבזרועותיו תינוקת כבת שנה וחצי מחוסרת הכרה, עם חשד לפגיעת ראש קשה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה ומתן תרופות. פינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים, אך כשהגענו הרופאים נאלצו לקבוע את מותה".

הרב שלום ארושהרב שלום ארוש

מהמשטרה נמסר כי מדובר ב"תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים. דווח על חמישה נפגעים קל - בינוני. תינוקת כבת שנתיים פונתה למרכז הרפואי ברזילי ונפטרה בהמשך. שוטרי הזרוע המבצעית של אגף התנועה טיפלו בזירת התאונה וחקירת נסיבותיה נמשכת".

לדברי חתנו של הרב, הרב משה, היום חזר הרב ארוש למסור שיעורי תורה. כמו כן, הוא אמר בסביבתו: "תודה רבה להשם. אנו מתחזקים וחוזרים לחזק את עם ישראל. התינוקת שנפטרה היא צדיקה, היא יצאה מהתאונה ללא שריטה. תודה רבה לבורא עולם. אנחנו לא מבינים כלום". הרב ציין עוד כי הוא כתב את הספר בגן האמונה, כדי לקיים אותו גם במצבים כאלה.   

עוד אמר חתנו כי הרב לא ביטל את סוף השבוע באילת, שנועד לחזק את עם ישראל. באשר למצבם של הבן והכלה, הוא מסר: "ב"ה הם מתאוששים ומרגישים יותר טוב, ב"ה יצאו מבית החולים". 

תגיות:הרב שלום ארוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה