מכירת חיסול

משהו קורה בעולם עכשיו, משהו גדול, איראן והנשק האטומי הם רק הפתיח... אבל - זה בדיוק מה שאנחנו צריכים!

אא

ידידי משה הוא בעל חנות מכולת גדולה, חלק גדול ממנה הוא מימן מהקניות שביצעתי אצלו, החנות הזו קיימת כמה שבועות אחר היווסדה של השכונה ועד היום. היום הגעתי למכולת לבקשת רעייתי לדאוג למילוי המקרר וראיתי את פניו של משה צוהלות, "מה קרה ידידי" – שאלתי, "הוו.. טוב שיש מי ששואל ומתעניין" אמר לי משה בחיוך רחב, "משקיע גדול נכנס לכאן וסיפר לי שהוא רוצה להקים מרכז מסחרי ענק כאן בדיוק במקום החנות" "בגלל זה אתה שמח??" שאלתי. לדעתי דווקא הסיבה של סגירת החנות מדאיגה מאוד ולא בדיוק משמחת. "אתה לא מבין" אמר משה "התשלום שהוצע לי ע"י המשקיע הוא פי 40 לפחות מערך החנות, אוכל לכסות כמה חובות שמציקים לי לחתן כמה ילדים ברווח ועוד ישאר כמה גרושים לנכדים.. גם ככה הגעתי לגיל פנסיה.." חייך שוב משה חיוך שובב.. לפתע תוך כמה ימים החלו לצוץ מודעות ענק בשכונתינו "מכירת חיסול ענקית" הם הכריזו. 5 טיטולים במאה, 8 שימורים בעשרים שקל ועוד דילים מפתיעים. מה קורה פה? משה נפל על הראש? אפילו בחברה לא מוכרת במכירים כאלו" אמרתי לאופיר חברי בחיוך. אופיר הסתכל עליי ואמר לי "יוסף, אתה רציני? אתה באמת לא יודע שמשה התחייב שעד סוף החודש הוא מעביר את הנכס לידי המשקיע?" נשארו סה"כ עוד 3 ימים, משה חייב לסיים את כל הסחורה שברשותו אז הוא פשוט מחסל את כל .. את השאר לא שמעתי, פשוט רצתי לחנות עם מעט האגורות שהיו בכיסי, כי במכירת חיסול כוווולם מרוויחים.

שינויים מהירים

אני לא יודע מה איתכם, אם שמתם לב לדברים מוזרים הקורים לאחרונה במחוזותינו.. כוונתי היא לאירועים מכוננים ורציניים, דוגמת הדיבורים על מתקפה אפשרית באירן, ריח המלחמה באויר, פטירתם של גדולי ישראל בפרק זמן קצר מאוד (תוך 3 חודשים נפטרו למעלה מ10 גדולי דור, בניהם נרצח הקדוש ר אלעזר אבוחצירא, נפטרו בחטף הרבנית קנייבסקי, ראש ישיבת מיר, הרב מיכל יהודה לפקוביץ ולצערינו עוד רבים) צונאמי ביפן, רעידות אדמה בעולם.. משהו קורה!!! לכאורה, זה סתם מקרה ועוד מקרה, אולי מזג אויר לא טוב גרם לצונאמי, שברים תת קרקעיים לרעידת האדמה, מטורף שמפחיד את העולם סה"כ מפריע באיראן, הצדיקים היו מבוגרים.. לא חסרים תירוצים והסברים. ניסיתי להסתכל על הענין בצורה אחרת, קצת יותר מלמעלה וגיליתי תמונה אחרת לחלוטין. כולנו יודעים שאנחנו נמצאים בסופו של האלף השישי, תקופה זו קרויה בלשון חז"ל "עקבתא דמשיחא" – העקב (הסוף) של תקופת המשיח. המשיח אמור להגיע. אנחנו ממש דקות ספורות לפני שבעל החנות מוכר את הנכס שלו – העולם הזה – ופותח מרכז קניות ענק ומתקדם – העולם הבא. זהו הגיע הזמן, אנחנו כבר עמוק בתוך התהליך ועדין יש כמה חורים לסגור. הקב"ה מתחיל להריץ עניינים, הזמן דוחק ויש עוד הרבה דברים לעשות. כל זה עוד מבלי שאני מדבר על דברים שכבר חווינו, יוקר המחיה, כל מדינות העולם בחובות, כולם נלחמים בכולם, שנאה ענקית לדת ולעובדיה, חזרה בתשובה המונית של מאות אלפי יהודים.. מישהו חשב על זה? מישהו שם לב לזה? אתם קוראים את המאמר הזה באינטרנט, נכון? אז תפתחו עוד טאב בדפדפן שלכם ותנסו לראות את רשימת האירועים ממלחת העולם השניה עד עכשיו.. קרו דברים ב-60 השנים האלו שלא קרו במשך מאות שנים הן מבחינה מדעית, מדינית, רוחנית – פשוט בכל המישורים! ברשותכם אצטט קטע קטן מתוך עיתון שפורסם לפני כמה שנים: "בעקבות משיחא חוצפא יסגא, ויוקר יאמיר: הגפן תתן פריה והיין ביוקר, ומלכות תהפך למינות, ואין תוכחת, בית וועד יהיה לזנות, והגליל יחרב, והגבלן (הגולן) יישום (יהיה ריק מאדם), ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו, וחכמות סופרים תסרח, ויראי חטא ימאסו, והאמת תהא נעדרת. נערים פני זקנים ילבינו, זקנים יעמדו מפני קטנים, בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה, אויבי איש אנשי ביתו, פני הדור כפני הכלב, הבן אינו מתבייש מאביו. ועל מה יש לנו להשען? על אבינו שבשמים. האא.. שכחתי לציין, הקטע הזה פורסם לפני כמה שנים, רק לא ציינתי כמה.. הקטע פורסם לפני אלפי שנים ע"י חכמי ישראל כמשנה האחרונה במסכת סוטה. נבואה שנכתבה לפני עשרות שנים ועכשיו סוף סוף מתגשמת.

איזה פחד

אז נכון, דיברנו על מלחמות, התחזית שחורה משחור, החיזבאללה מתכונן למלחמה, אירן עם נשק גרעיני, רציחות שודים ופיגועים ממשיכים וימשיכו להיות חלק משגרת ימינו, האדמה הרועדת מתחתינו – תרתי משמע. מצב מפחיד לדעת כולם. אבל לא – גם כאן – אם נמשיך עם דברי הנבואה שלפני רגע ראינו כמה היא נכונה ועדכנית ונעבור לעוד מאמר חז"ל נוכל לישון בשקט בלילה, חז"ל כותבים לנו: אמר רבי יצחק שנה שמלך המשיח נגלה בו כל מלכי האומות העולם מתגרים זה בזה, מלך פרס מתגרה במלך ערביא, והולך מלך ערביא לאדום ליטול עצה מהםוחוזר מלך פרס  ומחריב את כל העולם כולו, וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחוז אותם צירים כצירי יולדה, וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים להיכן נלך ולהיכן נבוא, ואומר להם בניי אל תתייראו כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם, מפני מה אתם מתייראים אל תיראו הגיעזמן גאולתכם, ולא כגאולה ראשונה כך גאולה אחרונה, כי גאולה ראשונה היה לכם צער ושיעבוד מלכיות  אחריה, אבל גאולה אחרונה אין לכם צער ושיעבוד מלכיות אחריה שנו רבותינו בשעה שמלך המשיח נגלה בא ועומד על הגג של בית המקדש, והוא משמיע להם לישראל ואומר להם ענוים הגיע זמן גאולתכם ואם אין אתם מאמינים ראו באורי שזרח עליכם

יהודים יקרים, זו דעתי, כך נראה לי מתוך הסתכלות "מלמעלה",

הגיע זמן הגאולה, מכירת החיסול בעיצומה, אספו מצוות ושמחו לקראת הבאות כי הקב"ה מתהלך בקרב מחנינו.

תגיות:אחרית הימיםמלחמת גוג ומגוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה