נשים

זרע ואיכותו

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום לך הרי ידוע כי בזמן הנידה לא מקיימים יחסי מין וכן שומרים מס ימים לאחר מכן סך הכל בערך שבועיים ללא יחסים ולאחר ימים אלו אמור להיות הביוץ אך לפי מחקרים ! איכות הזרע לאחר שבועים "המתנה" ירודה יותר. איכות הזרע לאחר שבועיים של הימנעות פחות טובה אבל לא ברמה שתמנע הריון, ... המצב ישאר תמיד כמו עכשיו או שיש מקרים שבהם הזרע עם הזמן נהיה תקין יותר, טוב יותר. ... איך זה מתיישב עם העובדה שהימים הטובים להריון הם למעשה לאחר ימי הנידה +הטהרה שיוצא כמעט שבועיים תודה

תשובה

שלום וברכה

מעניין מאוד, שדוקא אלו השומרים את מצוות התורה, מעמידים את המשפחות הגדדולות יותר ברוך ה`, ואין פגם בזרע שלהם חס ושלום. הם מגדלים בנים ובנות בריאים ושלמים ללא כל פגם, ביחס של פי ארבע או חמש מאלו שאינם שומרים על זרעם כמצוות התורה. אני משער כי במחקרים האלה לא שיתפו את שומרי המצוות, מכיון שהם מנועים מלהשתתף במחקרים כאלה הבודקים איכות זרע וכו`, בגין האיסור החמור והנורא להוציא זרע לבטלה. ולכן הם כמובן אינם כלולים בתוצאות המחקר הזה.

שומרי המצוות בוודאי שאין זרעם פגום בגין שמירת אות ברית קודש כראוי. והמציאות גוברת מעל כל מחקר כזה או אחר. ונזכרים תמיד דברי מרן החתם סופר (מסכת שבת דף פו עמוד ב) וזה לשון קודשו: "ומפני זה קשה לי לסמוך בשם הוראה על רופאי זמנינו אפי` ישראל בענין נדה וכדומה, דכל מומחתם על פי ספרי רפואות שנעשו ע"י נסיון שהי` להם ע"י גופי אומות העולם, וכן כל חכמתם בניתוח עפ"י שניסו בגופם שלהם, דחביל גופיהו מחמת מאכלות אסורות, ואין מזה ראיה לגופי בני ישראל ואין לדון מדבריהם להקל בשום איסור, כי אם לעניין חילול שבת ואכילה ביום הכיפורים דלא יהא אלא ספק פיקוח נפש נמי דוחה שבת, אבל להאמין להם ממש, אין נראה לי".

והדברים מדהימים, ומחקר תלוש זה יוכיח גם כן על הנ"ל. ואפשר לסווג מחקר זה בד בבד עם המחקרים האחרים שנעשו על ידי אנשים רחוקים מתורה ומצוות, שלפי תאוות ליבם המציאו כי אוננות הוא דבר בריא, היפך דברי חז"ל ודברי הרמב"ם גדול הרופאים שאוננות הוא דבר הורס את החיים ומשחית את כוח האדם לריק. מחקרים מתחדשים מזמן לזמן, מחקר אחד מבטל את קודמו, לעתים השוקולד מבריא ולעתים הוא מחליא, הכל כרוח המחקר, אבל מעל כל המחקרים `דבר אחד מדברי התורה לא יפול ארצה` וזהו האמת הנצחית.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה