אמונה

האם זה תיקון?...ניסhון?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב.. אני בת 21 חיה כ 3 שנים בארה"ב גדלתי בבית חילוני. אף חילוני מאוד!!! מגיל 8 לקחתי על עצמי להגיד שמע ישראל כל הלילה..בלי לדעת מה משעמות הדבר..פשוט שמעתי את בת דודה שלי הקטנה אומרת והתחלתי להגיד גם..תמיד הרגשתי שיש בי משהו שונה מהסביבה שבה חייתי,בגיל 18 התחלתי ללכת לשיעורי תורה,להתפלל קצת,ולקורא מאמרים באינטרנט. כיום התחזקתי מאוד אני שומרת שבת,מתפללת ואך מרבה לקיים מצוות ברוך השם! השאלה שלי היא... הנשמה שלי מגיל קטן הייתה צמאה לתורה,יש לי אהבת שם גדולה. אבל מאז שאני זוכרת את עצמי אני רק עוברת עוד ועוד מכשולים,אם זה משפחה,אם זה חברה,פרנסה,זיווג,שום דבר לא מסתדר לי ,ועדיין אני מודה לשם,ואוהבת ומתחזקת.ומחזקת אחרים.כי ראיתי גם ניסים אחרי כל רע שעברתי ראיתי גם ישועה.אבל שוב הכל חוזר חלילה.אז אני ממשיכה להגיד לעצמי הישועה תבוא.היא כבר באה..וראית זאת. אבל לפעמים אינני מסוגלת עוד. אני נותנת מעצמי כל כך הרבה לזולת,ובאהבה ואני לא מבקשת הרבה רק קצת נחת,אני רק בת 21 ומרגשיה מאוד זקנה בנשמה. וזה כואב. הדבר שהכי מלחיץ אותי כרגע זה כשנולדתי ב י` בתשרי 1986 (יום כיפור),בזמן הלידה הרופאים פגעו לי בעצב בכתף מה שגרם לי לנחות ביד! והמצב רק מדרדר עוד ועוד...ואין לי את היכולת הפיננסית אפילו לטפל בעצמי! אני יודעת שלמרות הכל מצווה להיות בשמחה,ואני מנסה..אבל קשה לי מאוד לשמור על זה..עם כל התיקונים, והמכשולים שאני עוברת.. מה הפתרון מה לעשות כמה חזקה אני צריכה להיות סליחה על ה"שאלה"הארוכה... ותודה רבה! כל טוב.

תשובה

שלום וברכה

אין צורך בבקשת סליחה על השאלה להיפך הנני מודה לך על מכתבך אשר חיזק גם אותי לראות איך שבת ישראל מתחזקת כל כך ושומרת מצוות בצורה מעוררת השתאות ולמרות כל קשייך את ממשיכה להתחזק ולחזק ולדעת שהכול למענך ולטובתך, דברייך ממש מחזקים אותי ואין לי ספק שהם מחזקים כל אחד ואחת המכירה אותך.

אין לי ספק שבזה שנולדת ביום הקדוש הזה, זכית לקבל נשמה טהורה אשר שואפת להתחבר אל בוראה ולהיות קשורה למצוותיו. כל הייסורים שאת עוברת, בוודאי מטהרים אותך ומרוממים אותך לפסגות גבוהות, ובבוא היום כשנזכה לשוב אל המקום שממנו נלקחנו כמה תודי על כל מה שה` ניסה אותך ורומם אותך בניסיונות אשר נתן לך, לא היה טעות ומקרה במעשי הרופאים כאשר פגעו בעצב היד אלא יד ה` עשתה זאת לא הבנתי בדיוק איזה נזק נגרם לך ביד בדיוק, אבל ברור לי שזה דבר קשה לך מאוד שפוגע בתפקוד היד, ואם ישנה אפשרות לטפל בבעייתך ויש לך בעיה כלכלית כדאי לך לבדוק אם זה בסל הבריאות בארץ ולטפל בעצמך כאן בארץ כהשתדלות לרפואה שלימה, וגם אם את עובדת כעת בארה"ב מומלץ לעשות אתנחתא ולטפל בעצמך כאן בארץ, ואח"כ לשוב לשם.

ובכל מקרה ככל שתדעי באמונה ובוודאות שאבא בשמים הוא שעושה לך הכול והוא יודע את הטוב לך ותקבלי את הייסורים באהבה כאשר את אכן עושה עד היום =מאזני%20צדק היי חזקה !!! המעריך אותך מאוד ואשמח מאוד להיות בעזרך עוד ככל הצורך

בברכה – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה