הלכות ומנהגים
בינוני
- ה' תשרי התשע"ו
שאלה
בגמרא כתוב שאדם יחיזק מעצמו כבינוני ויספיק שיעשה מצווה אחת כדי לכרוע את הכף. ואילו הרמבם אומר שחובה לעשות תשובה כדי לכרוע את הכף. אז אחד מהתרוצים הוא שבגלל שעד יום הדין לא חזרת בתשובה אז צריך דווקא לעשות תשובה. עכשיו השאלה שלי היא אם אני מחזיק מעצמי כבינוני יום הדין שלי הוא רק ביום כיפור אז למה בכול זאת אני צריך לעשות דווקא תשובה הרי בשבילי עוד לא יהיה יום הדין
תשובה
לא הבנתי את השורה האחרונה. למה לא יהיה יום הדין?
להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il