נשים

אני לא מבינה מדוע אסורה אהבת נשים

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

כבוד הרב, יש לי שאלה אשר מטרידה את מוחי מאז שהעתקתי את מגורי לת"א... אני מבינה שאסור משכב זכר עם זכר מהסיבה הפשוטה שזהו זרע לבטלה, אך אני לא מבינה מדוע אסורה אהבת נשים, רבים ניסו להסביר לי אך עדיין לא קיבלתי תשובה מספקת לשאלתי זו... אני היום בתחילת דרכי בחזרה בתשובה ומכך כל יום קופצת לי שאלה נוספת לראש, אני מודעת לכך שאלו בלבולים ומבחנים, אך אני מרגישה שאני לא יכולה ללכת בפשטות ותמימות אחרי האמונה שלי בקודש ברוך הוא, ושיסלח לי הם, אך אני חייבת תשובות לשאלותי... אשמח לתשובה, בתודה מראש.

תשובה

שלום וברכה

אין חולק על כך שאברי הרביה לא נבראו באדם רק בכדי לספק תאוות ויצרים, ברור שאברי הרביה נועדו לשימור המין האנושי, ולשם קיום המצוה האוניברסלית של פריה ורביה. העונג שהשתיל בורא עולם בפעולת אברי הרביה נועד כפיתוי בכדי לקרב את בני האדם לקיום חובתם ומצוותם, על אף הקשיים שישנם בגידול דור המשך.

הטיית כלי הרבייה למטרות הפוכות, וסיפוק היצרים בקשרים המסכנים את חיי הנישואין בין זכרים לנקבות המאפשרים רבייה והמשכיות, כמוהו כהכרזת מלחמה נגד האנושות, ויש בכך סכנה להמשכיות הרבה יותר מהחור באוזון והתחממות כדור הארץ, ואין הבדל מהבחינה הזאת בבנות המספקות את עצמן בקשרים עם בנות, לבין בנים המספקים את עצמם בקשרים עם בני מינם, שני הקבוצות מסכנות את ההמשכיות, ואלו ה`מתגאים` בכך ברשות הרבים ומגבשים את עצמם בקבוצות, אף מכריזים מלחמה נגד האנושות.

יש לעשות כל אשר לאל ידינו להפסקת התופעות הללו, וכל מי שההמשכיות יקרה בעיניו לא יתן לגטימציה לדברים כאלה. הסברתי את הדברים מבחינה לוגית, ובפן התורני כפי קבלת חז"ל זהו פירוש האמור בתורה (ויקרא פרק יח) כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם בָּהּ לֹא תַעֲשׂוּ, וכמו שכתב הרמב"ם (הלכות איסורי ביאה פרק כא הלכה ח) ביאור פרשה זאת: "נשים המסוללות זו בזו, אסור, וממעשה מצרים הוא שהוזהרנו עליו, שנאמר כמעשה ארץ מצרים לא תעשו, אמרו חכמים מה היו עושים, איש נושא איש ואשה נושא אשה, ואשה נשאת לשני אנשים, ...

וראוי להכותן מכת מרדות הואיל ועשו איסור, ויש לאיש להקפיד על אשתו מדבר זה ומונע הנשים הידועות בכך מלהכנס לה ומלצאת היא אליהן", עכ"ל הרמב"ם. ובראשונים מובא שיש שגרסו במקום המילה: מסוללות, `מסולדות` ופירושו מתחממות, מלשון יד סולדת, וזה כולל כל התחממות מינית בכל צורה שהוא. ולשון השולחן ערוך (אבן העזר סימן כ סעיף ב) הוא כך: "נשים המסוללות, פירוש `המשחקות ומתחככות` זו בזו, אסור, ממעשה ארץ מצרים שהוזהרנו עליו...", והכוונה מובנת. בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה