תורה ומדע

לגבי הסרט המפריך כל דת

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

האם יצא לכבוד הרב לראות את הסרט הזה............ איך הוא מפריך כל דת

תשובה

שלום וברכה

עצרתי את הסרט בדקה השבע, והבנתי את הכיוון, וכמובן שסרטים כאלה נוצרו בכדי לאזן את מערכת הבחירה בעולם למול האמת המוצגת בשפע מעל גלי הנט. אבל כל כך עלוב ושפל להעמיד את תיאוריית האבולוציה כיסוד לשפיות, ואת האמונה כיסוד לאש ודם ותמרות עשן. זה ביזיון לאינטלגנציה, העם האכזרי ביותר שהדליק בעולם כמויות של אש ודם, ורצחו בדם קר מליונים של בני אדם היו, איך לא, מאמיני תיאוריית אבולוציה ומקריות מושבעים, האידיאולוגיה הנאצית של היטלר צמחה מתוך תיאוריית האבולוציה של דרווין.

היטלר הבין שאם כולנו צאצאי חיות ששרדו, על פי הכלל האבולוציוני שעל החלש להישמד והחזק שורד, הרי אין כל מניעה שהחיה הנאצית החזקה תחסל את כל ה"חיות" החלשות. וכפי שהדגיש פרופ` יעקב טלמון במאמר שכתב לרגל סימפוזיון "יד ושם", תשל"ג: "הדרוויניזם הפיל את אחד המחסומים החזקים שהגינו על "לא תרצח", וזה היה בין הגורמים העיקריים שהביאו לשואה, להשמדת מיליונים מבני עמנו, אכזריות שטרם הייתה בעולם".

כך, שציור כל העולם כתוצאה מפיצוץ, והופעת החיים כתוצאה מהתנגשות מולקולות אקראית, ושחרור העולם מדין ודיין, זהו בעצם המזמין הגדול של רצח ואכזריות. זה כל כך עלוב ומשפיל לפטם מוחות של בני אדם משכילים בתאוריה-אמונה כל כך טפשית שתרכובת המולקולות יצרו חיים באופן מקרי ולא מתוכנן על ידי מתכנן, עד שיצא-שוב באורח מקרי- אדם שכלי היודע לחשב 1+1. לא הייתי מתייחס לאיש הטוען שהעט המציא את עצמו, וכמובן שלא היה צורך להתייחס לזה שטוען כי העולם והאדם המורכבים פי כמה המציאו את עצמם. אין מנוס אלא להודות כי הלהיטות של בני האדם לפטור מעל עצמם כל עול של דין ודיין הביאה אותם להתכחש לשכלם ו`להאמין` אמונה עיוורת בתיאוריה שפשטה את הרגל, היא תאוריית האבולוציה. בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה