זוגיות

אני לא יודעת כבר אם זה הזיווג שלי

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

רע לי עם בעלי זה זמן רב. אני לא יודעת כבר אם זה הזיווג שלי.אהבתי אותו מאוד לפני שהתחתנו ועכשיו... אנחנו בקושי מדברים. אנחנו לא מסכימים על כלום.אנחנו יותר בברוגז מאשר בשולם. תחילה כעסתי עליו כי הרגשתי שהוא עדיין לא שיחרר את חבל הטבור מהוריו.שהוא שוכח שהוא נשוי. ועל זה החלטתי לא לדון איתו יותר כי הוא חושב שאני מסכסכת בינו לבין הוריו..שאני שטן.עכשיו הוא החליט שהוא לא רוצה כרגע ילדים ואני לא מוכנה שהוא יגמור בחוץ (סליחה). כי אני מאוד רוצה ילדים. אני כבר גדולה בגיל וזה חשוב לי.הוא עשה פרצוף מאד פוגע שהוא גמר בפנים כאילו זה באשמתי ועכשיו הוא לא יודע מה לעשות?? אז אני לא מוכנה יותר לשכב איתו. עד שאני לא ירגיש בטוחה בתוך הזוגיות הזו. ואני יודעת שאני לא ממלאת את חובתי אבל זה בגלל שאני לא מרגישה שיש לי בעל בכלל..הוא רק ישן כאן הוא כל היום עם המשפחה שלו עד שמונה תשע בערב.. הוא בא מתקלח..לפעמים לא. ונרדם אחרי שעה. רע לי ואני לא יודעת מה לעשות. אני חושבת ברצינות על גירושים.

תשובה

שלום וברכה

אכן רעה מאוד ההרגשה במצב זה, עניין הקושי בהתנתקות מההורים מוכר מאוד, והוא הדבר הגורם להמון סיבוכים בחיי הנישואין, כאשר הבעל שוכח את הפסוק על כן יעזוב איש את אביו ואת אימו ודבק באשתו והיו לבשר אחד, ולא ההיפרדות מההורים, לא שייך לקיים את ודבק באשתו.

השפיכה בחוץ אסורה בהחלט, ןגורמת רעה גדולה לאדם ולכל ביתו, ועל כן בוודאי אין לתת לעשות כן.

הדרך לתיקון הענין היא רק על ידי ייעוץ זוגי אשר תלמדו יחד את הדרך לחיי זוגיות מאושרים, ובעזרת ה` תוכלו לשקם את ביתכם ולחיות בשלום.

דברי איתו על הענין ואמרי לו שאת רוצה ללכת יחד ללמוד איך לשקם את הבית ואקוה שהוא יסכים ללכת לייעוץ.

כמובן שאין להאשימו בכלום, אלאל לומר שמאחר ואיננו מסתדרים, אני רוצה ללכת איתך ללמוד איך להסתדר.

בהצלחה - בנימן שמואלי

להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה