זוגיות

!לבעלי מפריע כל מיני דברים בלבוש שלי.

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום!לבעלי מפריע כל מיני דברים בלבוש שלי..(דברים שלא הפריעו לו לפני הנישואין). עשיתי הרבה לפני שהכרתי אותו שינויים בלבוש...כמו חצאיות תמיד אחרי הברך וחולצות שלושת רבעי והחולצה סגורה עד עצם הבריח. ובצורה הזאת הכרתי אותו בעצם...אחרי הנישואין הוא התחיל להעיר לי על הלבוש שלי ועל זה שהוא אוהב יותר חצאיות ארוכות...אבל קשה לי ללכת רק עם ארוך עד הסוף.(או טיפונת מעל)- מה גם שזה לא בעייתי מבחינת ההלכה כל עוד זה מכסה את הברך בכל מצב. וגם החולצות פתאום נראות לו צמודות או שקופות...אני לא יודעת מה לעשות...אני עושה כל מה שהוא מעדיף שאני אלבש אבל זה מציק לי! אני לא לובשת מלא בגדים שלי כבר שאני אוהבת וחוץ מזה שקשה הכל בבת אחת(גם הכיסוי ראש-ויש לי שיער יפה, וגם כל הביגוד הזה...)ופתאום בגלל ההערות אני מרגישה מזה לא צנועה כבר......רק בימים האחרונים שדיברנו על זה אז הוא אמר שהוא החליט שהוא לא יתערב ושאני אלבש מה שנוח לי ושאני חושבת לנכון....אבל מה זה שווה? אני כבר יודעת שהוא לא מרוצה וקשה לי עם זה כי חשוב לי שהוא יהיה מרוצה....מה לעשות? תודה רבה.

תשובה

שלום וברכה

אין לך כל חיסרון של צניעות, וגם םא לא כל הבגדים לטעמו אין זה אומר שאת חסירה בצניעות.

אמנם ראוי לאשה להתלבש לפי טעמו של בעלה, וזאת בלי קשר לעניני צניעות, אבל ברור שהדבר לוקח זמן.

הסבירי לבעלך שאת בוודאי תשמחי להתלבש לטעמו, אבל לאט לאט תשני את הלבוש לפי טעמו, ובעז"ה הוא יתרגל לחלק מהבגדים שלך וחלק מהם אכן תשני.

את צנועה מאוד כאשר את הולכת לפי ההלכה, ואין לך לחשוש למרות שבעלך חושב אחרת, ההלכה לא משתנה. אבל כפי שכתבתי יש לעשות הכול למצוא חן בעיני\ הבעל.

עלי והצליחי - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה