חברה והשקפה

גוג ומגוג

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שאלות שמאוד מענינות אותי אשמח לדעת עליהם תשובות. השאלה היא על מלחמת גוג ומגוג. ידוע לי שאומרים שברגע שיבוא המשיח הוא יציל את כל עם ישראל.. ושזאת תיהיה מלחמה קשה מאוד.ושצריך להתחזק וכו.... אבל איפה זה באמת כתוב ? ואיפה שזה כתוב בכמה זמן צפוים להגיע לרגע הזה ? כי שמעתי שצופים שתיהיה מלחמה בקרוב עם ארצות הברית בשל בחירת הנשיא ברק אובמה-המבוא קרב(השם שלו בהיפוכו) אני דיי מתחילה להאמין לכל הדברים שכתובים בספר תנך כמו שמצאתי על המלחמה שהיתה עכשיו בפרק א" בספר עמוס כמה מילים על אשקלון,אשדוד,עזה ויש גם הרבה נסתר כמובן בספר הזה ולא רק ´סיפורים´ מיוחדים אשמח לפירוט יותר עמוק תודה רבה

תשובה

שלום וברכה

הדברים מבוארים במספר מקומות בתנ"ך ובעיקר יחזקאל פרק לח´, וכן מבוארת ביאת המשיח בהרבה מקונמות וכן בסוף ספר דניאל וכן בסספר מלאכי ג´.

אף אחד לא יודע מתי תהיה המלחמה ואיך תהיה, אולם ברור ששומרי המצוה לא ינזקו ממלחמה זו, ויזכו להיות ממקבלי משיח צדקינו.

התנ"ך הוא אכן דברי אמת של בורא עולם, וכל מי שישמע למצוות הבורא יזכה לעלות ולהתעלות עד אין קץ, שמירת השבת היא הדבר הראשון שעלינו לעשות כדי להינצל מכל רע, וגם אם קשה מחמת המשפחה הלא תומכת וכו´ הרי הקושי יהיה רק בהתחלה, ולאחר מכן יוקל לך מאוד.

אין להמתין לכך עד לאחר היציאה מהבית, וחשוב מאוד שתקבלי על עצמך כבר משבת זו את שמירת השבת כראוי, כי פתאום יבוא המשיח כמבואר בספר מלאכי פרק ג´
וּפִתְאֹם יָבוֹא אֶל הֵיכָלוֹ הָאָדוֹן אֲשֶׁר אַתֶּם מְבַקְשִׁים וּמַלְאַךְ הַבְּרִית אֲשֶׁר אַתֶּם חֲפֵצִים הִנֵּה בָא אָמַר יְדֹוָד צְבָאוֹת:

ואז כבר יהיה מאורח מידי והצער יהיהעצום על שלא זכינו לעשות את הטוב בעני ה´.

שבת שלום - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה