חברה והשקפה

יהודיה שנישאת לערבי, האם יש לרחם עליהן

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

הפכתי להיות מנוייה לעיתון ´הדברות´, ושם יש מודעת פרסום על ארגון שמבקש תרומות שישמשו במתן עזרה לנערות יהודיות שנישאות ברצון,בהסכמה ומאהבה לערבים!!! וכי יש לבצע תהליך ארוך ויקר כדי ל´הציל´ את הנערות ´המיסכנות´ האלו אשר סובלות מאלימות פיזית ונפשית קשה מאוד מצד הבעל הערבי שלהם שכופה עליהן חיים בכפר מנוקר עם תרבות דתית, דיקטטורית ומשפילה ומאיומי רצח!! אני, אישית מאוד כועסת על כל נערה יהודיה שבכלל מעיזה להתחיל קשר ידידותי עם ערבי,, אין לי רחמים עליהן כלל ומצידי שיאכלו את הדייסה שבישלו!!! ואני מעדיפה לתרום את כספי לארגונים שבאמת צריכים את הכסף למטרות נעלות וחשובות יותר, מאשר על נערות כאלה שהפקירו את בורא עולם והתאסלמו, יש דברים שאפשר למחול עליהם ויש דברים שדינם הוא כמו דין כרת.. מה דעתך?? האם כעסי מוצדק??

תשובה


שלום וברכה

בדרך כלל מדובר בכאלו שהתחרטו מאוד על מעשיהם, והם כעת בסכנת חיים רוחנית וגשמית, וחובה עלינו להצילם, ובעיקר שבכך אנו מצילים את בינהם ובנותיהם אשר הם יהודים טהורים שנשבו בין האומות.

יצויין עוד שבדרך כלל הנערות באות מבתים שהם לא קיבלו אהבה, ובכך הם נשבות בקסמם של הערבים אשר מומחים לשבות בנות בקסמם, עד לאחר שהם נהפכות לשפחות שלהם ה´ ישמור.

על כל דבר יש מחילה ומועילה תשובה, ואין לידות אבן אחר הנופל, ויש לסייע בידם לשוב להורים ולדתם.

בברכה - שבת שלום - בנימין


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה