אמונה

שאלה דחופה בזוגיות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב. מזה זמן רב אני בקשר עם בחורה חילונית. אני נורא תשוש, אנחנו כבר פרודים אבל נורא קשה לה עם זה, יש לציין שעוד לא ראיתי כזה מפגן אהבה, אבל אני כבר "נעול", אני פשוט לא יודע לאן לפנות אולי הבורא יתברך "מקשה "עליי בבפרידה כי אולי זה זה, אבל מצד שני אם יש לי רצון להתחזק ולהכיר גם מישהי כמוני אז איך לא מסתדר? היא מוכנה לויתורים אבל אני כבר בשלב שרוצה למעט נגיעות ולא לישון ביחד, ואת זה הקשה לה לקבל כי היא מצפה להתמנות מצידי(עם הקשר התחזקתי), היום נודע לי שהיא צריכה לעבור ניתוח כדי להבין מה יש לה, מה שגורם לי לחששות שאולי אני חסר רגישות שאני עומד בשלי דווקא עכשיו? מעטים המילים להסביר את כל הקשר הזה אבל אני במצב קשה, שסוע, בלשון המעטה, אנא, תן לי את עצתך במהרה אך בשיקול דעת כבודו.

תשובה

שלום לך

יהודי יקר וטהור הינך נוהג נכון שאינך מוכן לשכב איתה במיטה יחד ואינך רוצה ליגע בה ואף אם חלילה ירקה לה משהו וכך אמרו בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין דף עה` א אמר רב יהודה אמר רב מעשה באדם אחד שנתן עיניו באשה אחת והעלה לבו טינא { וברש"י העלה לבו טינא - נימוק, מרוב אהבה נטמטם לבו והעלה חולי.}

ובאו ושאלו לרופאים ואמרו אין לו תקנה עד שתבעל אמרו חכמים ימות ואל תבעל לו תעמוד לפניו ערומה ימות ואל תעמוד לפני ערומה תספר עמו מאחורי הגדר ימות ולא תספר עמו מאחורי הגדר.

ואם כי כעת שהיא מרגישה לא טוב מותר לך לבקרה, אם היא תהיה מעוניינת , אבל אל תותר על עקרונותיך, ואם היא שלך היא בוודאי תנהה אחריך.

בהערכה רבה – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה