חברה והשקפה

מה יהיה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום, אני חייבת לציין שההרצאות של הרב זמיר כהן וכל אחד מהמרצים כאן ממלאים את נשמתי ומחזקים אותי. בעלי עזב את הבית 3 חודשים אחרי הלידה,כיום אני גרושה עם ילד מקסים בן 4 אני משתלדת לגדל אותו עם חינוך הכי טוב שיכול להיות,אבל כבר נמאס לי להיות לבד משעמם לי ולילד להיות לבד,אני עושה את כל ההשתדלויות כדי להתחזק ברמה הרוחנית,אני מתפללת כל יום להקב´ה שישלח לי את הזיווג הנכון ואני שומרת על הכבוד שלי וחס וחלילה לא מתקרבת לאף גבר ויוצא שכל הזמן אני והילד שלי לבד כיוון שאני נמנעת גם מלהתקרב יותר מדי לאנשים כי אני אישה גרושה ושלא יחשבו עלי רעות, אבל זה כבר נמאס למה אלוקים מעניש ככה אנשים??? לפעמים עולות לי שאלות למה שאני אמשיך להאמין אם אלוקים מעניש אותי כל הזמן? אני רואה אנשים גרועים ממני מכל הבחינות אבל הם אין להם צרות כמוני? מאפה מוצאים את החשק,המרץ והחיוניות לחיים??? הרי מה הטעם לחיים אישה ללא בן זוג היא חצי בן אדם אם בכלל.

תשובה

שלום וברכה

אינני יוגע מדוע את סובלת באופן אישי, אולם בורא עולם הוא טוב ורחמן, וכל הרחמים שיש לכל היצורים הוא ממתנת ה´ לברואיו, וכאשר האדם סובל הרי בורא עולם בוודאי מתייסר גם גם כן ובכל זאת בורא עולם כובש את כאבו מאחר והדבר טוב הוא לך.

אנו קרבים לשנה החדשה ואאחל לך שתיכתבי ותיחתמי לשנה טובה בספרן של צדיקים ובורא עולם הטוב יתמלא עלייך רחמים וימציא לך את זיווגך במהרה.

>בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה