זוגיות

עונש על התבוללות

  • כ"ה תמוז התשע"ו
אא

שאלה

שלום כבוד הרב, רציתי לשאול האם יש תשובה למה יהודיות שמתחתנות עם בני ישמעאל נענשות כבר בעולם הזה (מכות והשפלות) ולעומתם יהודים שמתחתנים עם שאר הגויים כמו למשל אירופאים, נענשים בעולם הבא והרבה פעמים נהנים בעולם הזה מזוגיות טובה וחיים יפים, הרי אלו ואלו גויים, למה בבני ישמעאל הקב"ה מפעיל מיד את הדין? תודה

נשלח לרב בלס

תשובה

שלום וברכה,

אין זה נכון שמתבוללות עם אירופאים אינן סובלות. הרי הסטטיסטיקה מוכיחה שכל זוג שלישי בימינו מתגרש בחברה המערבית, כך שוודאי סובלים גם מבגידות, בעיות בזוגיות ושלום בית וגם מבעיות בחינוך ילדים - כי התורה היא ספר הוראות היצרן שמדריך אותנו לחיים טובים ומאושרים.

עם זאת, ישנו הבדל בין המתבוללים בחו"ל לבין המתבוללים בארץ.

כי המתבוללים באירופה הם לרוב יהודים טועים שאיבדו את הקשר עם זהותם בגלל שהם מוקפים באנשים גויים, עובדים עם גויים, ולכן שוכחים את יהדותם. לעומת זאת היהודיות בארצנו שהולכות עם ערבים - מורדות בצורה גלויה בעם שנולדו לתוכו, שהרי ידוע ומפורסם שרוב הערבים הם אנטישמים ורוצים בהכחדת זרע ישראל. בשונה מהאירופאים ששומרים את שנאתם בסתר (בדרך כלל), הערבים עושים זאת בגלוי, עורכים פיגועים והתאבדויות כדי לפגוע ולהשמיד. לכן יהודיות שהולכות עמהם מורדות בעם ישראל ותורתו באופן בוטה - מסיבה זו אני מעריך שהן סובלות יותר.

בברכה,

דניאל בלס


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:ישמעאלהתבוללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה