אמונה

הנצרות

  • ג' אב התשע"ו
אא

שאלה

יש משהו שממש הרגיז אותי לשמוע בסרטון של איזה בן אדם נוצרי והוא אמר ככה אני יתרגם : '' התנך אפילו אומר שאם מישהו בוחר ללכת בדרכו של ישוע (מתנצר)יש מסיבה בגן העדן אלוהים ישו ורוח הקודש וכל המלאכים כל כך מתלהבים בהחלטה שביצעת '' מה זה אמור להיות? זה מה שהתנ''ך אומר?? אם ככה למה אנחנו צריכים להיות יהודים? אם אלוהים וישו וכל המלאכים ורוח הקודש שמחים כל כך שאנחנו מתנצרים אז זה אומר שהנצרות היא הדת האמיתית לא? מבקש לחזור אלי בהקדם האפשר אני עדיין מאמין באלוהים ואין לי שום ספקות בתורה של משה רבינו אני רק שואל למה זה רשום?? למהה???

 

תשובה

בס"ד

שלום וברכה,

פשוט מאוד: זה לא רשום.

ישו בכלל לא מוזכר בתנ"ך. ישו חי סמוך לחורבן בית המקדש השני, הוא היה נביא שקר שהוצא להורג בידי הרומאים. יותר ממאה שנים לאחר מותו התחילו הגויים להאמין שהוא היה משיח והפכו אותו לאליל - בנו צלבים ופסלים בדמותו והשתחוו לו.

הנצרות היא אמונה אלילית לחלוטין, שאין לה שום קשר עם יהדותנו. במשך אלפי שנים רדפו הנוצרים את היהודים וניסו להמיר את דתם בכח, שרפו וטבחו משפחות יהודיות שלא הסכימו לקבל עליהם את עבודת האלילים של הנצרות.

כעת נתקלת בסרטון של מסיונרים נוצרים (המכנים עצמם בשם המטעה "יהודים משיחיים"). אנו מכירים את כל טענותיהם, הם נוהגים לשקר ולסלף מקורות - כי זו דרכם של המסיונרים לנסות משוך אחריהם יהודים בדרכי שקר ומרמה.

כשהם אומרים בסרטון "התנ"ך אומר" הם מתכוונים לתנ"ך הנוצרי (המכונה בפיהם "הברית החדשה").

אך ידוע שהנצרות היא חיקוי מאוחר של התנ"ך (בדיוק כמו הקוראן של מוחמד שניסה גם הוא לבטל את מצוות התורה). הנוצרים מנסים לחבר בכח את ישו לתנ"ך, ומחפשים רמזים למשיחיותו בתנ"ך.

כתבתי מאמר שלם על שקריהם של "היהודים המשיחיים", המראה את סילוף הפסוקים שהם עושים. נא ראה:

https://www.hidabroot.org/article/78994

בברכה,

דניאל בלס


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:דתותנצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה