שבת

בת 30 עדיין בתולה ולא מצאתי זיווג

  • א' אלול התשע"ו
אא

שאלה

שלום כבוד הרב , נעים מאד טופי (שם בדוי) רציתי לשאול אותך למה זה מגיע לי? איפה טעיתי? אני עדיין רווקה ולי אין בן זוג מחפשת בחור צדיק שומר שבת שיחלוק עימו גם את השבת יחד, בבית קשה לבד הורים ומשפחה קשה שבת לא שומרים. כשאני חוזרת ומנסה לשמור שבת לועגים לי כבוד הרב דימיוני לשים מטפחת ראש לקדש את השבת ללמד את ילדיי ולהיות מאושרת עם ההוא שעדיין לא מגיע אליי האם אלוקים כועס עליי? מעניש אותי? כל ימי סבלתי וגם זה, ???? . וגם כשהכרתי צדיקים לא באמת היו מקווה אמצא את המיועד לי! ברך אותי כבוד הרב אנא ברך אותי לשנת 2017 זיווג אמן.

תשובה

שלום וברכה

אברכך שתזכי עוד בשנת 2016 למצוא את זיווגך. 

שמירת שבת כהלכתה מבלי לשים לב לכל המלעיגים והצוחקים תביא לך ברכה גדולה בכל העניינים. היי חזקה ואל תשימי לב ללועגים ובעז"ה תראי ישועות. לא לעולם לועגים. שבוע שבועיים לועגים מקנאה ולאחר מכן עוזבים אותך והולכים כל אחד לדרכו. 

השבת היא דבר גדול וקדוש מאוד ומביא ברכה גדולה לאדם, חבל לוותר על מתנת השבת בגלל ציחקוקים של אנשים שלא מבינים את מעלת המתנה. משל למה הדבר דומה לאדם שמצא יהלום גדול וחביריו הכפריים הנבערים חושבים שזה אבן חן וצוחקים עליו למה האו שומר על האבן הזו כל כך כביכול אין בזה תועלת ולא יודעים ולא מבינים שהוא זכה ביהלום שיסדר לו את כל חייו.

בהצלחה, אבשמח לסייע לך עוד,

בנימים שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:שבתזיווג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה