זוגיות

זיווג משמיים ?! - דחוףף

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב, אני מודה לכם מקרב לב על העזרה שאתם מעניקים. אני בחורה חילונית בת 20 ולאחרונה התחזקתי התחלתי להדליק נרות שבת, לקרוא תהילים, תפילות, ובין הכל. שאלתי היא בנוגע למערכת זוגית שבא אני נמצאת כבר 4 שנים עם בחור חילוני בן 26 . יש בינינו אהבה מאוד עמוקה וקשר יוצא דופן שלא משנה כמה פעמים ניסינו לנתק אותו (ברוב הפעמים בגלל סביבה שסיכסכה בינינו או בגלל סיבות כמו שהוא רצה חופש ,פחד מהתחייבות) למרות הכל כל פעם מצאנו את הדרך אחד לשני פעם ניפרדנו לחצי שנה והמשכנו הלאה אבל אהבנו אחד את השני והוא לא יכל בלי לדבר איתי להתייעץ איתי ואחרי חצי שנה הלכתי לשאלת רב והחלטנו לחזור הרב נתן לי להדליק 40 יום נרות לזכר הצדיקים ולהפלל לזיווג ואמר שאם נחזור לאחר מכן אז הוא הזיווג שלי ואכן כך קרה ,זה היה לפני שנתיים. וכיום אנחנו פרודים שוב כיוון שהוא טען שזה הרגל בינינו וסוג של שגרה אבל טובה לא רעה והוא נפחד שנתחתן ונתגרש (כי דיברנו על חתונה והגענו להסכמה שאנחנו רוצים להקים בית וילדים ביחד) יש לנו את אותן דעות בחיים, אותן שאיפות אנחנו פשוט משלימים אחד את השני , מרגישים אחד את השני באופן מדהים ובכל זאת לא מבינה למה יש עיכוב בזוגיות שלנו. הלכתי לרב מקובל וצנוע שלקח את השמות שלנו ושל האימהות וחישב לפי ספר הגורלות ואמר לי שאנחו מתאימים לזיווג ולחתונה ושאסור לעכב את זה כי כך אנחנו מקלקלים לעצמנו . ואני נמצאת בדילמה קשה אני לא יכולה להתנתק ממנו והוא ממני , הוא החליט גם ללכת לרב אחר לקבל הכוונה . ואני לא יודעת מה לעשות ההורים שלנו מכירים כבר ורוצים שיהיה חתונה וכולם חוץ ממספר אנשים רוצים ברעתנו ומנסים להפריד בינינו כל פעם מחדש. בבקשה תעזרו לי אני לא יודעת אם באמת הוא הזיווג שלי או שאנחנו מבזבזים את הזמן? אני לא יודעת אם מה שהרב עשה לי אם זה מותר ומקובל באמת? הוא אמר מהר להתחתן ולא לחכות אבל מה אני יכולה לעשות הבחור לא מוכן להקשיב רק מה שהרב יגיד אז הוא יחשוב ואם הרב יגיד לא אני לא יודעת אני פשוט לא חיה כבר בזמן האחרון . מצטערת על האורך של השאלה , אודה לכם אם תענו לי באמת. תודה לכם !! מ.

תשובה

שלום וברכה

בלי קשר לכל המקובלים שיחיו, אין לך לחשוש שמא אינכם זיווג קרוב לוודאי שאת זיווגו, אם את מרגישה שאת והוא מתאימים, אכן אתם יכולים להינשא ולא לחשוש כלל. כדי שזוגיותכם תהיה אכן מושלמת ולא תמאסו אחד בשני, וכן כדי שתההי התחדשות תמידית בזוגיותכם, עליכם לקבל על עצמכם את מצות הטהרה וכאשר תשמרו את המצווה היקרה הזו, אכן תזכו לזוגיות נהדרת.

וזאת מלבד שבשמירת מצווה יקרה זו, תזכי להשראת השכינה בבית ולכלי המחזיק ברכה הוא השלום. אם בעלך לא יודע מה זה נישואין ומה זאת אהבה ואיך בונים אהבה תמידית בבית, מומלץ מאוד שילך איתך או כל אחד לחוד לסמינר, שבסמינר זה תלמדו על המשמעות האמיתית של החיים, ועל המשמעות האמיתית של הנישואין, וכך תזכי לבנות בית נאמן בישראל.

בהצלחה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה