האדם-נזר הבריאה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

איך אפשר להפריך את הטענה השיקרית של מוצא האדם מן הקוף? ע"פ התאוריה השטותית של דרווין עם התפתחות היצורים בעולם יצא האדם במשך הזמן מן הקוף? השאלה היא אילו הוכחות לא מן התורה יכולות להכחיש תאוריה זו בקרב תלמידיה?... ושאלה נוספת:אם לבעלי החיים יש נפש אז לאן היא הולכת כשהם מתים? האם יש דרגה נמוכה יותר להם? הרי יש נשמות שמתגלגלות גם בהם...

תשובה

שלום

אין לנו צורך להפריך את טענות חסידי האבולציה . כי הם לא הביאו שום הוכחה אפילו אחת בודדת לאמונה זו. מעבר לכך שההסתברות לאבולציה אקראית היא בממדים אסטרונומיים. ולדוגמא קחי חוברת של 15 דף הממוספרים מ1 עד 15.

תערבבי אותם מה הסיכוי לדעתך שהם יסתדרו אחד אחר השני בסדר מספרי עולה? ההסתברות המדעית היא: אחת על 1,307,700,000,000! וכעת מה הסבירות של חוברת בעלת מאה דפים?מיליארדים כפול מיליארדים כפול מיליארדים! רגל אחת של נמלה על מורכבותה הרי היא משולה לחוברת בעלת אלפי אלפי דפים שצריכים להסתדר יחד להיות קשורים בקשר עצבי כדי שתוכל לנוע! מוכרח הדבר שהיה בורא שברא.

וכעת אין כל צורך כבר לטעון שהדברים התפתחו שזה החסידות של האבולציה ההתפתחותית טוענת. בנוסף לכך אין אף מאובן אחד שמוכיח איזה שלב ביניים .האבולציה היא שיטה פילוסופית או דת של אמונה עיורת אך כלל וכלל אינה מוכחת בשום אופן. האתר מלא במאמרים להפריך והבאנו רק את קצה הענין. לבעלי חיים יש רק נפש. שזה חיבור המעניק חיות אך לא נשמה שמקורה עליון. ועם מותם מתבטלת נפשם.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה