מחשבה טורדנית איך להפטר ממנה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב! 1.שמתי לב לאחרונה לתופעה מענינית אצל בני האנוש- כאשר בני האדם מתרגשים ממה ששומעים או שרואים הם מתחילים לזוז בצורה טבעית... האם אתה מכיר בתופעה הזאת ומאשר אותה? האם ממה שאתה רואה ויודע האם רוב בני האדם מודעים לזה ולכן מנסים לא לזוז ולהתרגש מכל מיני דברים.. ומצד שני באפשרות תופעה זו הם מנסים לראות ממה חבריהם מתרגשים? מאז שאבחנתי את התופעה זה יושב לי בראש גורם לי לאי נוחות ופתיחות בחברה לגבי חשיבה מהוססת מצידי על מהלכי ותזוזותי ומצידי החברה. כיד אוכל להיפטר מחשיבה מציקה זו? 2. האם קראת את הספר "גליה מסרים מעולם האמת" והאם אתה מסכים עם כל המסרים בספר שמעבירה הילדה הנכה גליה לאימה מהעולמות העליונים? אשמח על תשובה במהרה על כל חלקי השאלות. תודה רבה.

תשובה

1. שפת גוף ודאי שקיימת אצל כל אחד זה הפלא בחיבור בין הנפש לגוף שלכל הרגשה יש השלכה גופנית, ודאי שמעת על מכונת אמת שזאת מכונה עם גלי חשמל שמזהה תזוזות או הזעת יתר שמאפיינת אדם שמשקר.

מחשבה טורדנית הדרך היא הסחת דעת , זה קצת קשה אבל אפשרי, כל פעם שצצה לך מחשבה אל תתרגש ואל תפתח אותה , כאילו זה בכלל לא נוגע אליך.

ולאט לאט תשכח מזה, היסוד לא להלחץ ושלא יהיה אכפת לך מזה שאתה חושב על זה. 2.קראתי קצת, הדעות חלוקות לגבי אמינות כל השיטה וכל המסרים, כנראה יש בזה מן האמת אבל לא ברור עד כמה.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה