טעות בתאריך לידה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום! קוראים לי אביאל כהן נולדתי בתאריך כ"ב בניסן תשמ"ו (לפי התעודת זהות) 30/4/86 בשעה 18:45! ויש טעות בתאריך לידה שלי. בטוח שנולדתי ב 30/4/86 כי זה היה שביעי של פסח ואימי זוכרת שנולדתי בשביעי של פסח לפני יציאת החג ולפני `המימונה` ושביעי של פסח בשנת תשמ"ו היה בתאריך כ"א בניסן אני יודע שהשמש שקעה (מיוחס לשעון קיץ) אחרי השעת לידה שלי (שאלתי רב) רק לא ידוע לנו (לי ולרב) אם בתאריך זה היה שעון חורף או קיץ אם היה שעון חורף אז השמש כבר שקעה ואז התאריך כ"ב נכון ואם זה היה שעון קיץ השמש עוד לא שקעה ואז התריך שלי אמור להיות כ"א! איך אני יודע איזה שעון היה בזמנו? אשמח אם תעזרו לי! הכל התחיל כשישבתי לאכול בקניון הזהב בחנוכה האחרוןוהתיישב לידי אדם מבוגר עם כובע ועליו סיכה צהובה בצורת דגל (משיח) וביקש ממני את התאריך לידה הלועזי שלי והשם המלא כמו שרשום בתעודת זהות...הוא הסתכל לשניה ואמר שיש לי טעות בשם או בתאריך לידה! מאז אני בודק את הנושא ורק עכשיו הגעתי אליכם! מאוד מקווה שתעזרו לי. תודה! ושבת שלום!

תשובה

שלום

את יום הזזת השעון לשעון קיץ בשנת תשמ"ו תוכלי למצוא באינטרנט באתר משרד ראש הממשלה, במדור "סטטיסטיקה", שם מופיעים הנתונים האלו לכל השנים, [נראה לי שגם באתר של משרד הפנים תוכלי למצוא מענה לכך], הייתי בודק את הדברים בשבילך אולם מאחר ואיני מחזיק באינטרנט מטעמים דתייים אינני יכול לעזור לך אישית.

מחשיד מאוד הפגישה שהיתה לך עם האיש המשיחי, מי הוא שיזכה שבת ישראל תפנה אליו, צריך ליזהר מאלו כמפני חרב, מלבד הסכנה האמונית, קיימת גם סכנה פיזית בהתקרבות לאלו שרוח טומאה מקיפה אותם, [בהנחה שהאיש שמצאת שייך לאיזה כת].

להמשך קשר ולבירורים נוספים פני לטל. 036106061

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה