גירושין בגלל חזרה בתשובה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני נשואה מזה 6 שנים עם המון בעיות בזוגיות אך מעולם לא רציתי לפרק היום בעלי פתח תיק ברבנות בכוונה להתגרש כיוון שחזרתי בתשובה והוא לא.אני מאוד אוהבת אותו שקשה לי להסביר עד כמה למרות שלא חיינו באושר ועושר אבל בכל זאת קשה לי לוותר עליו אך אינני מתכוונת לוותר על חזרתי בתשובה והוא אינו מקבל את זה כלל הוא יוצא לבלות ה` ירחם ולא שומר שבת בכלל וזה יוצר בעיות האם עשיתי טעות מלכתחילה שבחרתי בו להיות בן זוגי? האם מחכה לי זיווג אחר יש לי 2 בנות קטנות ממנו מה לעשות?

תשובה

שלום

אשרייך ואשרי חלקך, שחרף הקושי הגדול שניצבת בפניו התגברת על כך, ואכן אם אין סיכוי שבן זוגך יקבל אותך כשומרת תורה, ברוב המקרים אין מה לעשות אלא להיפרד, ובדרכך במה שאת מאמינה בו תהיי חזקה ואף דבר לא יעמוד לך בדרכך.

כמובן שהזיווג שלך ממתין, אחרי שיעברו שלשה חודשים מקבלת הגט תתחילי לעשות השתדלות לזיווג עם מישהי שמאמאין בדרך החיים שלך, ואני מברך שזה יגיע בקלות ובהצלחה, באושר ובעושר. לא נראה לי שעשית טעות בעבר, הרי אז זה היה מתאים לך, ויתכן שיש בכך גם ענינים נסתרים בקשר מסויים שיש לך עם בן זוגך הנוכחי, ולא היית יכולה להגיע לזוג האמיתי שלך, עד ששתפטרי מהקשר הזה, ובדיוק אי אפשר לדעת מה היה.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה