שאל את הרב - כללי

כיצד נוצרו הפרמידות ומערות מיוחדות?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

כבוד הרב, רק רציתי לומר לך תודה על הטלפון, ולהגיד לך שאין לך מושג מה הטלפון הזה עשה לי, מרוב התרגשות שכחתי לשאול שאלה. יש לי חבר שאומר לי כל הזמן שהעולם חוזר על עצמו כל הזמן, הכוונה שמה שקורה עכשיו כבר היה, ובגלל זה הכל כתוב בתורה, הכל חוזר. ושאלה שניה, יש שאומרים שאת הפרמידות לא היה אפשרי שבני אדם בנו, והיה אז מיכשור מתקדם. כמו כן יש כל מיני מקומות בעולם מערות מסוימות שרואים אותם שקשה לקבל שבני אדם יכלו לבנות את זה עוד בתקופות שלפני מאות שנים. אני מקווה שהצלחתה להבין משהו מהשאלות שלי .פשוט אני חייב לענות לחבר הזה. תודה רבה שהשם יתן לך כוח להמשיך לעשות את מה שאתה עושה היום. תודה אברהם טיוזר. אתה בטח לא מבין מה אני כל כך מתרגש ומבולבל פשוט אני מתחבר לכל מילה שלך ולדרך שאתה מציג אותה.

תשובה

שלום וברכה!

תשובות אלו לא נכתבו ע"י הרב זמיר אך מתאר אני לעצמי שהשאלה נסובה על מה שידוע שכל מה שקורה כיום בעולם כבר מרומז וצפון בתורה. ולא הבנתי כוונתך `הכל חוזר`, האם כבר הייתה פעם שואה? האם כבר נפלו מגדלי התאומים? וכו`וכו` סוף דבר דברי החבר שלך הם דברים תלויים באויר, ואין להם על מה לסמוך.

ב. מבואר בגמ` סנהדרין שלפני דור המבול היה העולם משוכלל מאוד, וסביר להניח שהיה בידם המון טכנולוגיות גם כאלו שאינם בידינו [וכפורש בארוכה בספר אהבת יונתן פרשת נח, שהיו להם אפי` חלליות], כמו"כ מבואר בגמ` שבאלכסנדריא היו מנתחים כל פרה שנמכרה מחוץ למצרים והיו עוקרים את רחמה שלא תוליד עוד, וכל זה מבואר בסוף ספרו של החזון איש על אמונה ובטחון ובאם תהייה מעוניין ותבקש במייל אשלחך לך בס"ד את הפרק הזה במייל.

בכ"ר בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:פירמידותגלגל חוזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה