חברה והשקפה

הידברות ישירות עם המוציאי דיבה

  • ז' ניסן התש"פ
אא

שאלה

שלום כבוד הרב,

להלן כמה שאלות, השאלה ה- 2.1 היא שאלה שנוגעת בשבילי למעשה.

1. מדוע ההרצאות וההסברים הסטטיסטיים על זה שהחרדים תורמים יותר מכל הבחינות לארץ ולעולם. בפרט כאלה איכותיים כמו זה https://www.hidabroot.org/video/213706
למרות שאין בהרצאה הזו את כל הנתונים לצערנו, לא נשלחים לרדיו, לערוצים החילוניים? אין לי ספק שאפשר לקדם את זה שיראו כל זמן מסויים ולדרוש אפילו שזה יהיה באופן קבוע בערוצים הנ"ל וכן תוכניות על אנטישמיות עם עובדות והסברים שלוקחים בחשבון את טענותיהם של המתנגדים וסותרים אותם באופן ברור אפילו לאנשים שלא אוהבים לחשוב ולהתבונן. לא הסברים כמו "אנו החרדים רוצים שיהיה לך החילוני אוכל כשר". כי איך יקבלו הסבר כזה קודם כל ההסברים הקודמים? וכן, כיצד יקבלו את זה כשרואים חרדי פוליטיקאי שצועק בטלוויזיה, הרי בעיני החילוני הוא צועק בשפה זרה ונראה כמו ... ח"ו. החילונים צריכים להיות מלאכים כדי לא לשנוא אותו אחרי שרואים גישה כזו, בלי הסברים ועם כל שטיפת המוח החילונית. ודאי שצריכה להיות עבודת נגד בשיטת ההידברות שתתברך ותשפיע ותשתלט על חוסר הידיעה והטפשות שחוגגת היות, לצערנו המר.
כי אמנם יש הידברות אבל זה מתנהל באופן כזה-
אנחנו שומעים למידע שניתן כאן, הם (החילונים) שומעים את הדעות של השדרנים החילונים והבורים שם.
2.1. זאת השאלה העיקרית שלי. האם נכון לדעת הרבנים אם אני אשלח וידאו כזה, לשדרן רדיו שאומר כל פעם את ההפך ממה שנאמר בוידאו הנ"ל. שדרן שעושה רושם של אדם אמיתי ומדבר בסטטיסטיקות.
2.2. האם בוידאו לא טעו? אולי יש עוד סטטיסטיקות?
3. חזרה לשאלה הראשונה, למה הרב לוין זצ"ל היה יכול לקרב ואנחנו לא? למה אף פעם לא שמעו את כל המידע שיש באתר הזה בתוכניות אקטואליה ובחדשות? קשה לי להאמין שהם כאלה רשעים שלא רוצים להשמיע את הדברים. אני בטוח שהם ישדרו וירצו ואף יהיו מושפעים. בפרט, שאם באמת בוידאו מעין זה הנ"ל, באמת הסטטיסטיקה אמיתית ובלתי ניתנת להכחשה.

תודה

תשובה

שלום וברכה

1. אנחנו רוצים לפרסם אבל זה לא ממש תלוי בנו. כמובן שרוב כלי התקשורת לא יפרסמו את הדברים כי זה מסייע לאג'נדה שלהם.

2. תנסה לתעדכן אני ספקטי מאוד כי אף אם הוא רוצה לפרסם יש לו עורך ואחראי שלא מאשר זאת.

2.2. לא חושב שייש טעויות שם.

3. אנחנו זכינו לקרב רבים וטובים אבל לא את כולם לא זכינו להגיע לכל עם ישראל ולא נשכח שהיצר הרע עובד קשה מולינו ולצערינו גם בזמנו של הרב לוין נשארו 2 3 חילונים וקצת יותר.

ננסה לעשות כל מה שאנו יכולים וכל אחד ואחד ינסה לעשות הכל עד שנזכה להתגשמות ההבטחה של והשיב לב בנים על אבות ולב בנים על אבותם וכפי שכתב הרמב"ם שכבר מובטחים ישראל בסוף גלותן שכולן יחזרו בתשובה ומיד נגאלין.

עלה והצלח,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:פירסוםתקשורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה