האם הזיווג יכול להשתנות?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום שמי ... בת ... תאריך לידה 1.8.73 וכתבתי אליכם לפני 3 חודשים בערך . לגבי בחור שיצאתי איתו שגר כרגע בארצות הברית ואמור לחזור בסוף השנה לארץ להישתקע . שמו ... תאריך לידה 20.12.72 ושאלתי אם אנחנו זיווג קיבלתי תשובה חיובית והכל היה נהדר, לפני כמה ימים הרגשתי שיש עיכוב ביננו והוא התרחק מעט (גם בגלל שיש לו עסק והרבה עינינים שם לסגור ).הלכתי לרב אחד שאכן גם הוא אמר שאנחנו מתאימים ובכיתי בפניו והצגתי את הנושא שמעוכב ושאלתי האם לחכות לו או להמשיך הלאה בחיים הוא פתח בספר ואמר שכתוב להמשיך ושיש מישהי אחרת בחו"ל אני מכירה את הבחורה שם היא ישראלית שעובדת אצלו בעסק והוא לא מעונין בה לחתונה בכלל אני לא יודעת מה לעשות עכשיו האם זיווג יכול פתאום להשתנות והאם הגורל מישתנה כל הזמן הוא ממשיך ליצור קשר איתי ואני לא יודעת מה לעשות אנא עזרתכם בבקשה האם אפשר לבדוק זאת שוב תודה

תשובה

שלום וברכה

אנו פה לא פותחים בספר ואיננו יודעים ברוח הקודש, אנו מאמינים שזיווג זה מתאים לך, אך ממש איננו יודעים מה שנעשה בשמים, אינני בטוח שזה זיוגך, אך מאחר שהדבר נראה טוב, ומאחר שהעיכוב הוא זמני, לסדר כמה עניינים לצורך מסחרו, והוא כנראה לא עזבך אינני רואה סיבה לנתוק הקשר, אלא אם כן הדבר נראה כהתחמקות, או שהוא אינו מתכוון כלל לנישואין.

ואשמח להיות לך לעזר בעיצה ובהכוונה, אך איני פותח ספרים ואינני משתמש בשום דבר מיסטי מלבד מה שמקובל מחכמי אמת ענין השמות והמזלות שיש להישען על כך קצת.

בברכה - בנימין שמואלי אשמח לדעת מי הוא הרב הפותח בספרים, כי ישנם רבים שאינם יראי ה` נוכלים וכו`.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה