חלום על רעידת אדמה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

לפני כמה לילות חלמתי חלום מאוד מוזר ומפחיד חלמתי שאני במקום גבוה יש לציין שלא מרחפת אלא נמצאת במקום גבוה כמו למשל הר או משהו כזה באזור הגליל הצפוני ורואה את כל עמק החולה ואת רמת הגולן וגם את העמקים שליד קרית שמונה ואני רואה שאיזושהי רעידת אדמה מאוד מוזרה תוקפת את רמת הגולן מן גל שמתרומם מתוך האדמה וכל רמת הגולן כאילו זז כמו ים ממש ואילו בתוך העמקים שליד קרית שמונה רואה מן גיזר ענק של אש מתרומם מתוך האדמה ומעיף באוויר המון אבנים וסלעים לוהטים ורואה גם המוני אדם רצים והמונים פצועים והרוגים ומלבנון יורים טילים בנוסף לכול מחזה ממש לא נעים התעוררתי בבהלה והחלום הזה לא עוזב אותי מאז מעניין למה חלמתי חלום כזה ומה משמעותו כי זה חוזר אלי כל פעם בהקיץ ויש לציין שלא חלמתי חלום זה שוב אשמח לקבל תשובה כי זה באמת מאוד מעניין אותי לדעת למה חלמתי חלום מעין זה

תשובה

שלום וברכה

אכן חלום מפחיד, אבל לגבייך המשקפת מלמעלה על המאורעות הקורים למטה, ואינך חלק מהמערכה, זה הוראה כי תנצלי ותשרדי את מלחמת גוג ומגוג ואת רעידת הארץ שתתרחש בארץ לקראת אחרית הימים כנבואות הנביאים. וראוי להתחזק בדברים שעליהן אמרו חז"ל שכל העושה אותם ינצל מחבלי משיח וזה לשונם: "שאלו תלמידיו את רבי אלעזר מה יעשה אדם וינצל מחבלו של משיח יעסוק בתורה ובגמילות חסדים".

כמו כן כדאי לשמור על אכילת שלשה סעודות בשבת שבזכות סעודה שלישית נצלים מחבלי המשיח כמאמר חז"ל במסכת שבת. חזקי ואמצי ואל יפול ליבך, אפשר כבר להכין את המזוודות שם באמסטרדם כי אוטוטו משיח כאן. בהצלחה - מנשה ישראל שכחתי לציין כי לפי ספרי פתרון חלומות הרי שהמשקיף ממקום גבוה זוכה לארכיות ימים.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה