זוג צעיר מאוד

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב כבר שנה כמה חודשים אני מאוד מעוניינת באדם כלשהו ולפני שהתחזקתי היה בנינו קשר ב"ה לא הגענו לקשר שכלול בו נגיעות אבל עכשיו שאני יודעת שאסור בן זוג בגילי (גיל 16) ואני רואה בזה משהו מאוד עתידי ושנינו מתחזקים כיום , ולפעמים אני רואה את זה ממש מגיע רחוק .. השאלה שלי זה עד כמה מותר לנו להיות בקשר בהתייחסות לזה שאני מאוד רואה בו קשר עתידי

תשובה

שלום וברכה

תשמרי על קשר במינון נמוך מאוד, ברוך ה` שניכם מתחזקים ויודעים את חומרת הענין, ותיפרדי בהחלטה שתיפגשו בעתיד בעוד שנתיים שלוש כשתהיי מוכנה לחשוב על נישואין. ולחזקך על העניין, אצרף לך מכתב שקיבלתי היום.שלום,שמי ......, רציתי לשאול כמה דברים שבזמן האחרון מטרידים אותי,אני בת 18 וחצי יוצאת עם מישהו בערך בגילי.

כיום אני נמצאת בשירות לאומי והוא בשיבה במשך שנה אחת ומשם הוא רוצה להמשיך לעתודה ואני שנה הבאה רוצה כבר להתחיל ללמוד.אנחנו יוצאים כבר כ-שנה ו4 חודשים,ואנחנו לא יכולים עדיין להתחתן ,שנינו עדיין לא בשלים ולא יכולים להרשות לחעצמנו להתחתן,אנחנו עדיין לא התחלנו ללמוד ובטח שלא מבוססים.

ישנה בעיה חמורה ואני מאמינה שלעוד כמה אנשים כמוני:מצד אחד אנחנו דתיים וקשה לנו עם שמירת הנגיעה ,במיוחד שאנחנו במסגרות כאלו שכל פעם מדברים על הנושא הזה,ומצד שני אנחנו זוג דתי ואנחנו לא יכולים להתחתן,ואני לא מסוגלת ללנתק ת`קשר..אז אני לא יודעת מה לעשות! החכם עיניו בראשו ונמנע מלהגיע למצבים כאלו.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה