פירוש של חלום על נפטר שבא בחלום

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב , אבי ז"ל נפטר לפני כ- 3 שנים הוא בא בחלום לאחותי תליט"א בחלום ,לפני מס` ימים היא ראתה אותו בחלום עומד ולבוש בגדים חדשים ויפים היא אמרה לו שיש לו טעם טוב הוא אמר לה שזה מהחנות שהוא נהג לקנות בה בגדים .(חנות מכובדת עם בגדים מהודרים לחתונות ויום יום , הרבה פעמים הוא היה קונה משם בגדים לחתונות ) ולאחר מכן הוא ניגש לחנות פיצוחים וקנה פרות יבשים . הוא נראה בחלום טוב מאוד ויפה . רצינו לדעת מה פירוש החלום היו פעמים בעבר שהוא בא לאחותי בחלום ערום בשנה הראשונה של הפטירה שלו ו"לא מהול"(כאילו שלא עשו לו ברית) , ולאור חלום זה אחותי קיבלה על עצמה מצוות - לעילוי נשמתו- נטילת ידיים ותפילה . אך לאחר מכן זה השתנה כמה שזכור לי והחלומות לגביו היו יותר טובים . אחותי תליט"א היא בחורה מתחזקת מתפללת כל בוקר שחרית תהילים לעילוי נשמתו אך עדיין לא זכתה לשמור טהרת המשפחה ושבת , אנחנו מסורתיים מבית , אני ואחי התחרדנו וכל השאר בדרך בע"ה אי"ה ד.א גם אני חלמתי אותו לפני כמה חודשים - שאנחנו נמצאים בקבר של צדיק (אני אחותי ואימי שנחיה ) ופתאום אנו רואים אותו נכנס לציון של הצדיק , הוא נראה בחלום צעיר מכפי גילו , רצנו עליו והתחבקנו איתו , הוא נראה טרוד וכביכול לא היה לו הרבה זמן לדבר עימנו ורק שאל אותנו אם אמרנו - שמע ישראל ענינו לו בחלום - ודאי , אבא ..איזו שאלה ... ניסינו להרגיע אותו . ואז הוא נרגע והמשיך לעלות במדרגות למעלה (זה היה נראה שכאילו יש קומה עליונה לציון של הצדיק והוא עלה אליה ועוד אנשים שנכנסו לציון אחריו עלו איתו )החלום הזה היה לפני חודשיים. האם נראה לך שיש קשר בין החלומות רציתי רק להוסיף דבר נוסף - אני עשיתי יום לפני החלום שהוא בא לאחותי את "תיקון היסוד" עם הרב בצרי בירושליים וכיוונתי אותו גם לזכות אבי הזכרתי אותו לאורך כל התיקון ותרמתי כסף שיהיה כנגד תיקון של כל העוונות שיכולים להיות לאדם ( כפי שהרב קבע בתיקון) והחלום הזה שהוא בא לאחותי (המוזכר ראשון במכתב) היה יום לאחר מכן .. אודה אם תוכל לפרש את החלום תבורך מפי עליון בכל בירכות התורה .

תשובה

שלום וברכה

זכותך גדולה מאוד זכית להלביש את אביך בגדים נאים, וכל משפחתכם שהתקרבה לבורא הביאה לאביכם את כל הכבוד הזה, החלום של לאחר הפטירה שבו הוא היה במצב קשה לעומת החלום העכשוי שמראה על כבודו בשמים מלמד אותנו בגודל ההשפעה שיש למעשינו בעולם הזה.

מעשי הבנים אם רעים הם, גורמים רע להורים, ולהיפך הדברים מביאים כבוד להורים. לאחר התיקון שעשית לאביך הוא זכה להתנקות ולהיטהר, וללבוש בגי קודש, והוא בא בחלום למי שעדיין מסוגל ללכלך אותו לבקש ממנה שתשמור על בגדיו, ולא תטנפם חלילה.

שבת שלום ומבורך ותבורכו - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה