ביטול חתונה- האם לבטל?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני בת 23 ברוך ה´ יצאתי עם בחור מזה שנתיים שבהם התארסנו סגרנו הכול וחודש לפני החתונה ביטלנו את החתונה בצורה ממש מכוערת , אחרי מספר ימים ביקשתי ממנו סליחה על הצורה והדרך שזה נעשה. כיום ארבעה חודשים אחרי שאנחנו כבר לא יחד ולא מדברים בכלל אני לא מפסיקה לחשוב אולי טעיתי, אנחנו לא מדברים ועוברים ברחוב כמו זרים... אני מצד אחד נורא שמחה כי יודעת שהוא לא היה טוב לי ולא הסתדרנו מלכתחילה , אבל קשה לי אני מאוד מתגעגעת וחושבת עליו לעיתים קרובות אני יצאתי לפגישות אבל שוללת ישר אחרי , אני נמצאת במדרשייה לבנות שבה יש שדכנית , אבל הראש שלי לא מפסיק לחשוב אולי טעיתי בכך שביטלתי והכול קרה ככה אחרי תקופה כל כך ארוכה.. מה עליי לעשות?? אני ממש כאובה ולא יודעת איך להמשיך אפילו שזה בא מהכיון שלי הביטול ..

תשובה

שלום וברכה

אם לא היה לך טוב איתו הרי ברור שנהגת נכון בכל שביטלת את הזיוג. יש להפנים את העניין שאם כבר לפני החתונה לא הסתדרתם והוא לא היה לך טוב, הרי שבוודאי לאחר החתונה המצב היה רע עוד יותר.

לא אכחיש שיש חשיבות גדולה לדרך שבה מסיימים את הזיווג וחשוב מאוד מאוד לסיים בדרך יפה ובמחילה גמורה של הבחור. אם הבחור אמר שהוא מוחל לך בלב שלם אין לך לחשוש כלל.

בברכה,

בנימין שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה