חטאתי מתוך שיכרות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

בס"ד. שלום רב! ברצוני לציין שאני לחלוטין לא הומו אני נמשך לבנות ובחיים לא הייתה לי סטייה כזאת או אחרת. אני בחור כבן 20, חייל ביחידה מיוחדת המנהל אורח חיים דתי (חזרתי בתשובה לפני 3 שנים ב"ה). אך הקושי הכי גדול שלי שתמיד ליווה אותי זה להפסיק לצאת למסיבות. אתמול יצאתי לת"א עם חבר ושתינו המון אלכוהול. בסוף המסיבה שהייתי ממש ממש שיכור פיתתה אותי "אישה" שהתברר לי לאחר מכן שהיה גבר לשירותים ונעשה המעשה הנורא מכל (למרות שלא נעשה שפיכת זרע לבטלה). מאז אני ממש שבור נפשית מהידיעה שנפלתי לבור גיהינום הזה! אני לא יודע מה לעשות עם עצמי ואיך לתקן את המעשה הנורא בגלל הקושי שלי שאני נמצא בצבא. אני מרגיש שהנשמה שלי כבר לא אותו דבר, השמחת חיים שלי נעלמה. תודה רבה מראש!

תשובה

שלום וברכה

החטא החמור שנעשה כאן הוא עצם השיכרון שאיבדת את דעתך ועשית דברים ללא שהיית מודע להם. אם תקבל על עצמך לא לשתות יותר אלכוהול אתה טהור כבתחילה ואף יותר מכך כי שבת בתשובה על חטא זה.

אם לא תקבל על עצמך להיזהר שלא לאבד את הדעת אז יחול עליך חלילה החטא החמור שנעשה כתוצאה מהשכירות, כי אם תשתה שוב, זה מראה שלא איכפת לך ליפול בחטאים אלו ושוב חוזר החטא שנעשה באונס להיות מזיד.

שבת שלום,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה