להמשיך קשר עם גוי?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום, אני בת 20 יהודייה מסורתית- בת לאמא דתיה ואבא חילוני. יוצאת עם בחור כבר שנתיים , רק לאחר 3 חודשים יחד הוא סיפר לי שהוא לא יהודי (אבא יהודי אבל האמא לא) אבל עשה ברית מילה והוא מכבד את הדת ומאמין. החלטתי להתעלם ולהמשיך בידיעה שזה לא ימשך כל-כך הרבה זמן. עכשיו, כשאני שנתיים יחד עולות לי המחשבות האלו שוב.. האם אני עושה טעות? עשיתי טעות? הבחור כרגע בתהליך הכנה לגיור מטעם הצבא, אבל הוא לא שלם עם ההחלטה להתגייר. ואני כמובן לא רוצה להכריח או לשכנע. (זו החלטה שלו אחרי הכל) לכן שאלתי היא, האם להמשיך את הקשר הזה? או להיפרד. ברצוני להוסיף גם שאני מאוד אוהבת את הבחור ואני מאוד רוצה להתחתן איתו.. שקלתי כבר להיפרד ממנו ונפרדנו לחודשיים והיה לי מאוד קשה . ואם הוא יחליט בסופו של דבר להתגייר , זה יהיה בסדר? אני אשמח אם תענו לי במהרה ובכנות. תודה! ואם אפשר, לא לפרסם את שמי . אשמח שרק אתם תדעו ולהשאר אנונימית לאחרים.

תשובה

שלום וברכה

שכיבה עם גוי היא מאיסורי התורה החמורים ביותר והיא בגדר כריתת הקשר של האדם עם&>אולם דעי שיש בידך כעת את הכוח לתקן את החטא, כאשר הניסיון הוא עדיין בתוקפו וכעת עדיין את יכולה לחלילה לחטוא ובכל זאת תחליטי לנתק כל מגע עם הגוי עד שיתגייר אם ירצה או שאם הוא לא יחליט להתגייר הנתק יהיה מוחלט וסגור. על ידי זה תזכי לתקן למפרע את הטעות הנוראה של החטא להיות עם גוי.

היי חזקה וה' יהיה בעזרך שתזכי להקים בית נאמן בישראל על אדני הקודש עם יהודי ירא שמיים וצדיק כרצון אבינו בשמים ותזכי לזרע של קיימא בנים צדיקים ויראי ה'.

בברכה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה