חברה והשקפה

האם המשיח קרוב ומה הסימנים לבואו?

  • כ"ו אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני מאוד מוטרדת מהמצב בעולם וזה ברור לי כשמש בצהריים שהמשיח צריך לבוא במהרה בימינו וזה הדבר היחידי שגורם לי לתיקווה רק שמרוב שזה ברור לי ומרוב הציפיה לגאולה אני די שאננה לגבי התקדמות בחיים הן מבחינת ללמוד עוד מיקצוע כי המיקצוע הראשון לא הועיל לי לעבודה והן מבחינת למצוא זיווג אין לי כל כך חשק (רק לפעמים) להתחתן ולהביא ילדים ואני מאמינה שאם זה היה התיקון שלי אז השם היה נותן לי את הרצון כמו שהוא טבע את הרצון הזה בשאר נשות העולם וחוץ מזה מה העניין עם ה9 חודשים שאומרים שישמעל חס ושלום ישלוט בעולם? איפה זה כתוב ולמה לא קם איזה "פנחס" אחד בדור ומעביר את הגזרה למרות ששמעתי שהבעלי תשובה הם הפינחס של הדור אך עם זאת לא רואים שהשם מתרצה אליהם והבעלי תשובה סובלים בצורה לא פשוטה מה שגם מתמיה למה השם לא מקבל את התינוקות שלו שנישבו בקצת יותר קלות? חשוב לציין השאלות נשאלות בלי טרוניה ובאהבה גמורה לקדוש ברוך הוא רק שהיצר הרע שלי צריך תשובות אחרת הוא לא ישתוק.

תשובה


שלום רב!

שאלות טובות;

האמת שכל יהודי אמור לחשוב דבר אחד, והיא מה השם שואל ממני כעת?! ומה הוא רוצה הימני היום?!

תלמוד בבלי מסכת סנהדרין: אמר רב: אין בן דוד בא עד שתתפשט המלכות הרשעה על ישראל תשעה חדשים, שנאמר לכן יתנם עד עת יולדה ילדה ויתר אחיו ישובון על בני ישראל. ע"כ.
כעת, השאלה היא, מי זו 'מלכות הרשעה'?! ואולי היא אדום, לא ישמעאל?!

גם אני חושב שבעלי התשובה הם בדורנו הגיבורים הגדולים, אלא שהשם מנסה אותם בניסיונות, מפני שהוא אוהב אותם מאוד, וגם פינחס סבל, כִּי אֶת אֲשֶׁר יֶאֱהַב יְיָ יוֹכִיחַ - וּכְאָב אֶת בֵּן יִרְצֶה:

הצלחה וברכה;

יעקב משה

להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה