חינוך ילדים

איםך אוכל לקבל את הבנות של בעלי

  • ד' תשרי התשע"ה
אא

שאלה

אני פונה בשם זוג חברים הזוג התחתן לפני חצי שנה לאחר שנתיים שהם ביחד כאשר הבן זוג גרוש לבת 13 ולבת 6 אשתו הנוכחית לא כל כך מחבבת את הילדות, שלו הסברתי לה שהם בסה"כ הכל ילדות ושהיא חייבת להתעלות על עצמה אבל משום מה יש לה קושי בזה, איך אוכל להסביר לה את העניין בצורה שכן תגיע לליבה? היא בחורה עם אמונה ותשובה של רב בהחלט יכולה לסייע תודה טליה

תשובה

שלום וברכה

ידוע לכולנו שעלינו להיות דומים לבורא עולם. אחד מהדברים המרכזיים שעלינו ללכת בדרכי ה' היא להיות גומל חסד לגמול חסד לעני לחלש ולנדכה. ידוע שמצוות החסד גדולה יותר א, ככל שהאדם זקוק יותר לחסדינו. ב. ככל שהאדם קרוב יותר אילינו כך מצוה גדולה יותר לגמול חסד איתה. אין לך חסד גדול יותר מבני בעלה, שהם חסרי ישע בעולם ואין להם כלום מלבד אביהם ואשתו, איך אפשר להתאכזר עליהם ולא להרעיף עליהם אהבה וחסד, לתת להם ילדות בריאה ותקינה שתלווה אותם בעז"ה כל ימי חייהם. חלילה אם הם לא יזכו לילדות תקינה, הם לא יגדלו בבריאות נפשית והם יסבלו כל ימי חייהם. ואיך אפשר לא לרחם עליהם ולא לתת להם את כל מה שמגיע להם.

לא אעלים עין מהקושי הגדול לגדלם, כאשר האישה יכולה לחשוב שהתשומת לב שבעלה מקדיש לילדיו גורם להפסד לה, אבל תדע נאמנה שהאמת אינו כך. ברגע שהאישה תתן את כל התשומת לב לילדים שלו היא תקבל פי אלף כבוד מבעלה וזאת מלבד השכר העצום השמור לה לעולם הבא.

ה' יעזור שזכות זו תעמוד לה בימים האלו להיכתב בספרן של צדקים גמורים ולזכות לחיים טובים וארוכים.

בהצלחה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה