שאל את הרב - כללי

אחד שקשה לו

  • ה' חשון התשע"ה
אא

שאלה

שלום כבוד הרב הצדיק. אני יודע שטחנו ודשנו בנושא הזה מכל הכיוונים של הוצאת זרע לבטלה ובטח כבר נמאס לכם לכתוב ולהגיב על זה...אבל דדדדדדיייי דייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כבר אני לא יכול להחזיק כבוד הרב. אני לא מסוגל כבר. אני לא רואה את הישועה בפתח. כמה זמן עוד אני אצטרך להחזיק בלי לעשות את זה? אתה יודע איזה קשה זה כבוד הרב? אין לבן אנוש מושג מה אני עברתי בחודשים האחרונים במטרה לשמור על הברית. אני מרגיש שאני הופך להיות חולה בגלל שאני לא מוציא זרע. הרב מה כבר יכול להיות רע בזה? זה מחדש את הזרע, מבריא את הגוף, אני לא מבין מה הבעיה?? פשוט זה בלתי אפשרי להחזיק כל כך הרבה זמן כבוד הרב!!!!!!!!! ולא נראלי שאני אתחתן בחודשים הקרובים. איך בשם ה' אני צריך להמשיך להחזיק ולא להוציא זרע? אני אמות מצער כבוד הרב. פשוט אזלו כוחותיי להתמודד נגד זה!!!!!!! זהו אין לי כוח!!!! מה זה כל העונשים האלה שכתובים בזוהר הקדוש??!!! מה כבר עשינו?? רוצים ליהנות קצת. להבריא את הגוף. מה רע בזה??!!!!! פשוט באלי לבכות מרוב צער. תאמין לי הרב. פשוט מרוב דיכאון לא באלי לקום בבוקר. אפילו התפללתי לאלוקים שייקח אותי מרוב סבל וקושי להתמודד נגד היצר. פשוט אין כוח כבר 

תשובה

לכבוד השואל, 

אשריך על כל צער קטן (וכל שכן גדול) שעבר עליך בזמן האחרון, שאתה כחיל המוכן למסור את נפשו לקיים את רצון בוראו - וברור ששכר הרבה שמור לך על זה. 

ומ"מ עי' בלשון הרמב"םהלכות דעות פרק ד הלכה יט, אודות הסימנים שמעידים שלפעמים ההוצאה "רפואה לו" .

כמובן שכל זמן שאינך מתחתן, אין מוצא כשר להוצאה. אמנם דרך התורה היא דרך הממוצע, ואין הקב"ה רוצה שהאדם יחיה במצב קיצוני. 

לכן ראוי שתתקדם לקראת תכנית לשתוכל להיות מוכן לנישואין מה שיותר בקרוב, כדי שתזכה לקיים את רצון הבורא כהלכתה עם הבת זוג הנכונה בעזרת השם. 

ובנתיים עד שיגיע הזמן, תנסה למלא את צורכיך בהיסח דעתך לתענוגים אחרים המותרים' כדי לשכך קצת את הומיית הצורך הפיסי והנפשי לזוגית, כגון שתאכל דברים מתוקים, ותשמע ניגונים המרגיעים, ותוריד מהעול היומי קצת כדי שלא יהיה יותר מידי לחץ עליך. וזה הכל תעשה, כאשר כיוונך כל הזמן להתקרב יותר ויותר כל יום לזמן הנישואין. ובבוא הזמן בעזרת השם, תעשה את ההשתדלות הראויה בתפלה ובפגישות הדרושות כדי למצוא את זיווגך האמיתי.

אסיים בברכה, שיתן לך הקב"ה סייעתא דשמיא מיוחדת לסדר את תכניותיך כעת לשתוכל להתקדם לקראת זווג כשר והגון, ושבינתיים תזכה להשקיט את הכוחות קצת באופן שתנצל מדכאון וסבל יסורי הנפש, 

רב נחום

 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה