זוגיות

אני מתחזק אבל מבולבל מינית מה עושים?

  • ד' כסלו התשע"ה
אא

שאלה

שלום, שמי אהרון ואני כרגע גר בניו יורק. אני לא דתי אבל לאחרונה אני מתחיל להתחזק. אני מניח תפילין מנסה להתפלל כמה שאני יכול, שומר כשרות, חגים, ועוד כל מיני דברים פה ושם. עדיין לא שומר שבת אבל בעזרת השם בעתיד אני יתחיל. אני מנסה ללמוד תורה כל יום וככל שאני יותר לומד אני מתאהב בתורה יותר ויותר. אני ממש אוהב ללמוד ולקרוא משניות, רש"י, זוהר ועוד... הבעייה שלי היא כזאת: אני נמשך מינית לבנים ובכלל לא נמשך לבנות. לא בחרתי להיות ככה אבל זה המצב. הלוואי והייתי יכול לשנות את זה אבל אני לא יכול. ניסיתי להיות עם בנות ולא אהבתי את זה במשך שנים הדחקתי את המשיכה שלי והייתי עם בנות שלא אהבתי. אני כן רוצה להמשיך להתחזק ואני רוצה לעשות את רצון בוראי אבל אני לא יודע מה לעשות עם המשיכה המינית שלי. קשה לי להאמין שאלוהים רוצה שאני יתחתן עם בחורה שאני לא אוהב ויחיה את חיי בשקר, גם אני יסבול וגם זה לא הוגן כלפי מי שתתחתן איתי. מצד שני בתורה כתוב בפירוש שמשכב זכר הוא תועבה והוא אסור. אני לא יודע מה עלי לעשות עכשיו אני מבולבל וזה קשה מאוד. לפעמים זה גורם לי לכעס כלפי השמיים. למה השם עשה אותי ככה ומה הוא מצפה ממני לעשות עכשיו? בבקשה תן לי עצה והכוונה.

 

תשובה

שלום וברכה

א. אשריך ואשרי חלקך שזכית להתחזק בתורה ומצוות ה' יעזור שבקרוב ממש תוכל להתחיל לשמרו את השבת כהלכתה ואף אם אתה לא יכול לקבל על עצמך את שמירת השבת על כל פרטיה ודיקדוקיה תקבל על עצמך חלקית שמירת שבת בכל מה שתוכל ובכל זמן שתוכל.

ב. בעניין המשיכ הלבנות. בוודאי אין חובה להינשא למי שאינו יכול לחיות עם בת. אם באמת אין לך יכולת להינשא אתה פטור ונקרא אנוס. 

אולם גם אסור בהחלט לקיים יחסים עם גבר ועל זה אין היתר של אנוס. קיום יחסים עם גבר הם איסור כרת רח"ל. 

ישנו מיזם של נישואי הומו ולסביות ואולי זה מתאים לך. שלכתחיהל מוסכם בין שני הצדדים שאין קיום יחסי מין מלבד לצורך הבאת ילדים וחיים יחד.

אשמח לסייע לך עוד,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:יחסיםהומו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה