חדשות בארץ

האם של הלוחם שנפל: "כנראה שהסתיים השיעור שלו, מנחם לדעת שהוא במקום טוב"

בריאיון קורע לב מספרת אסנת וולף על בנה עומר הי"ד: "זה פספוס, אלו ילדים צעירים שעוד לא הספיקו לחוות את החיים שלהם ומצאו את עצמם בסיטואציה בלתי אפשרית. זה המצב ואני מקבלת אותו - לצערי הרב"

בעיגול: עומר וולף (צילום: דובר צה"ל, צילום רקע: shutterstock)בעיגול: עומר וולף (צילום: דובר צה"ל, צילום רקע: shutterstock)
אא

במהלך הטבח של ה-7 באוקטובר, איבדה אסנת וולף את בנה עומר הי"ד. מיד אחרי מותו, היא גילתה פרט מעניין שלא ידעה עליו. במחשבו האישי הוא הסתיר שירים שכתב למגירה. במהלך ריאיון לחיים אתגר ומעיין אדם, זכתה וולף להפתעה מיוחדת – שירו של בנה הולחן על ידי רמי קליינשטיין, והיא לא הפסיקה לבכות.

וולף היה מפקד פלוגה בחטיבת גולני. בבוקר המתקפה הרצחנית של חמאס הוא שהה באזור כיסופים עם פלוגתו. הלוחמים נסעו לכיוון היישובים מיד כשהבינו שיש התקפה, אך טיל RPG נורה על רכבם והרג שני חיילים. עומר יצא מהרכב והמשיך להילחם, אך המחסניות שלו התרוקנו והמחבלים היו סביבו. הוא נלחם בהם עד שנהרג.

"מה שמקל זה העובדה שהוא מת ביום הראשון, בשעות הראשונות, כי הוא לא חווה את כל הקטסטרופה הזאת. הוא מת ממקום של הסתערות, חתירה למטרה, אני גאה מאוד שאם נגזר עליו למות אז ככה", אמרה האם שהתייחסה לעובדה שהיה ניצול אחד באותו רכב. "רציתי לדעת מה היו הרגעים האחרונים של הבן שלי. אני כבר לא מתעסקת עם זה, קיבלתי את הפרטים וזהו".

אסנת סיפרה כיצד בנה רץ באומץ לעבר המחבלים: "מאוד מאמינה שטוב לו שם למעלה. כנראה שהסתיים השיעור שלו, מאוד מנחם לדעת שהילד שלך נמצא במקום טוב. אם חושבים על זה, זה פספוס. אלו ילדים צעירים שעוד לא הספיקו לחוות את החיים שלהם ומצאו את עצמם בסיטואציה בלתי אפשרית. זה המצב ואני מקבלת אותו - לצערי הרב.

"יש לי את ההבנה שבסוף אנחנו צריכים להמשיך ולחיות", המשיכה האם החזקה. "מה שחשוב לי באמת, זה לשמור את הזיכרון של עומר. אחד הדברים הכי קשים להורה שמאבד ילד, זה שהוא הופך להיות וירטואלי. עומר היה ילד מהמם, מרשים ויפה תואר מבפנים ומבחוץ, וזה מדהים שאחרי מותו קיבלנו כל כך הרבה מחמאות וסיפורים. פתאום כהורה אתה רוצה שהוא יהיה נוכח בכל מקום".

תגיות:חרבות ברזלצה"לחללי צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה