חדשות בארץ

בתוך חמש שנים: שכלה את בעלה בפיגוע ואת בנה החייל בדרום לבנון

תמר אטינגר שכלה את בעלה, אחיעד, בפיגוע ליד תפוח. היום ליוותה למנוחות את בנה, סרן הראל הי"ד, לוחם יחידת אגוז, שנפל בלבנון. שבעה חללי צה"ל נוספים הובאו היום למנוחות

סרן הראל אטינגר הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)סרן הראל אטינגר הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

שמונה לוחמים שנפלו בקרבות בלבנון מובאים היום (ראשון) למנוחות. החללים: סמ"ר עידו ברויר (21), סמ"ר עלמקאן טרפה (21), רס"ל נזר איטקין (21), רס"ל אור מנצור (21), רס"ל נועם ברזילי (22), סרן איתי אריאל גיאת (23), סרן הראל אטינגר (23) וסרן בן ציון פלח (21). כולם נפלו בהיתקלויות בתמרון הקרקעי בלבנון במהלך ימי החג.

הלוויתו של סרן איתן אוסטר, בן ה-22, שנפל גם הוא בלבנון באחת ההיתקלויות, התקיימה ביום רביעי, ערב ראש השנה, בחלקה הצבאית בהר הרצל.

בבית העלמין ביישוב עלי נטמן סרן הראל אטינגר, לוחם ומפקד צוות ביחידת אגוז, בן 23, החלל ה-24 במספר של היישוב מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. הותיר אחריו את אימו תמר ועשרה אחים ואחיות. לפני כחמש שנים נרצח אביו, הרב אחיעד אטינגר, בפיגוע ליד היישוב תפוח.

תמר, אימו, ששכלה את בעלה ואת בנה, ספדה לו: "הראל, ילד אהוב שלי, ילד טהור וגיבור. השם שמר עליך מכל רע השנה. הגעת למקום כל כך טוב ונכון לך. שלושה ימים של קודש לפנינו בכ"ט באלול. שלושה מלאכים בירוק בדלת. והנה גם השה לעולה. מלאך השם לא היה שם לעצור את המאכלת והילד איננו. והלב מסרב לקבל והראש מסרב להאמין שהילד שלי, גיבור החיל, מלא העוז והתעצומות, מת. השם בחר בנו כי הוא יודע שיש לנו את היכולת והוא ייתן לנו כוח ושמחה וחיים".

"ריבונו של עולם אני מאמינה באמונה שלמה שהכל לטובה. אני מחזירה לך את הנשמה הטהורה שנתת לנו, את הילד שלך שהפקדת בידי. השתדלתי לגדלו בשמחה ואהבה ככל שידעתי. אני מבקשתך ממך ריבונו של עולם גאולה ברחמים, בחסד, שנזכה לראות אותך ורחמיך. בתור אימא של אחד מגיבורי ישראל אני רוצה להורות לממשלת ישראל וללוחמים לעשות כל מה שצריך לעשות להגנת ישראל".

סרן הראל אטיינגר נהרג ביחד עם חמישה מאנשי צוותו במהלך קרב עם מחבלים שהסתתרו בכפר בדרום לבנון. לאחר שמספר אנשי צוות נהרגו, נכנסו רבים אחרים וניהלו קרב כדי לחלץ את גופות חבריהם ולמנוע חטיפה. במהלך הקרב חיסלו הלוחמים כ-30 מחבלים.

כאמור לוחמי צה"ל נוספים הובאו למנוחות: רס"ל נועם ברזילי, בן 22 מכוכב יאיר, הובא למנוחות בבית העלמין בכוכב יאיר; סמ"ר עלמקאן טרפה, בן 21 מירושלים, הובא למנוחות בחלקה הצבאית בהר הרצל; סרן בן ציון פלח, בן 21 מניצני עוז, הובא למנוחות בבית העלמין בניצני עוז; רס"ל נזר איטקין, בן 21 מקרית אתא, הובא למנוחות בבית העלמין בקריית אתא; סמ"ר עידו ברויר, בן 21 מנס ציונה, הובא למנוחות בבית העלמין בנס ציונה וסרן איתי אריאל גיאת, בן 23 משוהם, הובא למנוחות בחלקה הצבאית בהר הרצל.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חללי צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה